Представлений під час Renault eWays: Крок до нульових викидів, шоу-кар Mégane eVision продемонстрував, що Renault невпинно рухається в бік електричних автомобілів для сегмента С, розширюючи лінійку повністю електричних легкових автомобілів, куди вже входять і Twingo E-Tech Electric в сегменті А та ZOE – бестселер в сегменті В.

Новий Mégane E-Tech Electric  побудований на базі платформи CMF-EV і оснащений електродвигуном потужністю 160 кВт (217 к.с.) та акумулятором потужністю 60 кВт-год, що гарантує до 450 км WLTP. Друга назва автомобіля - MéganE (вимовляється як “Меган Е”). Цього літа команда інженерів Renault буде перевіряти 30 попередньо виготовлених автомобілів на дорогах загального користування, що дозволить сформувати остаточний, фінальний образ автомобіля.

Ці автомобілі виготовлені на фабриці в Дуе. Вони мають незвичайний вигляд – малюнок покриття виконаний спеціалістами Renault Design. Гра ліній та візерунків з нового та знакового логотипа Renault  буде доповнена сліпучим камуфляжем, створюючи неповторний дизайн.

 

ПРО БРЕНД RENAULT

Renault, автомобільний бренд з довгою історією та лідер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом «Ренолюція» Renault розпочав амбітну трансформацію, що створює цінності, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого асортименту. Амбіція бренду полягає у втіленні сучасності та інновацій у технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.