Команда Renault DP World F1 Team закінчила Гран-прі Іспанії, не заробивши очок: Даніель Ріккардо фінішував одинадцятим, а Естебан Окон - тринадцятим.

У кваліфікації пілотам не вдалося пройти в третій сегмент, тому в неділю Даніель та Естебан стартували за межами першої десятки і почали гонку з ідентичною стратегією на шинах Medium.

Незважаючи на гарний старт, Даніель залишився тринадцятим до кінця першого кола, а Естебан спустився на шістнадцяте місце.

Обидва пілоти дотримувалися запланованої стратегії з одним піт-стопом і почали відігравати позиції після першої третини гонки, оскільки почалася хвиля піт-стопів попереду.

Естебан обігнав Кімі Райкконена і Кевіна Магнуссена на 20-му і 28-му колах, зробивши два спритних обгони в першому повороті.

На 34-му колі Естебан поміняв шини на Soft, а Даніель встановив Soft на колі пізніше.

Другий відрізок став складним – змагаючись за позицію, доводилося пропускати на коло лідируючу трійку пілотів. Даніель та Естебан щосили намагалися пробитися до позицій в очковій зоні. Даніель завершив гонку на одинадцятому місці в 1 секунді відставання від десятки, а Естебан фінішував тринадцятим.

 

Даніель Ріккардо, стартував 13-м, фінішував 11-м:

«Сьогодні було складно, а позиції на фініші зовсім не такі, як нам хотілося б. До цього в кожній гонці хоча б одна з наших машин заробляла очки, але сьогоднішня - перша без них. Гонка вийшла досить складною, виявилося непросто проїхати всю дистанцію з одним піт-стопом. Зрозуміло, результат розчаровує, оскільки ми вирушали в Барселону, очікуючи більшого, особливо після гарних виступів в двох попередніх гонках. Команда не очікувала, що вікенд вийде таким складним. У кваліфікації і в гонці ми були близькі до першої десятки, тому потрібно спробувати відіграти кілька втрачених десятих на наступному етапі».

Естебан Окон, стартував 15-м, фінішував 13-м:

«Сьогодні ми мало що могли зробити. Весь вікенд ми змагалися за темп, машина повидила себе не так, як ми хотіли, не вистачало зчеплення із трасою і не влаштовував баланс. З початку вікенду машина поводила себе не так, як в Сільверстоуні. Тепер у нас є тиждень, аби все проаналізувати і повернутися сильнішими. Сьогодні у мене були цікаві змагання, і я зробив кілька обгонів - це позитивні моменти, на які ми можемо спиратися в подальшому».

Сіріл Абітебул, керівник команди:

«Ми завершили вікенд, за підсумками якого вперше в сезоні не заробили очки. Це сталося не через те, що команда недостатньо старалася - я вважаю, що в цей уїк-енд ми вичавили максимум з машини. Все просто - машина недостатньо гарна на такій трасі. У Барселоні перевіряється аеродинамічна ефективність машини, тому результат дещо говорить про сфери, які нам потрібно поліпшити. Взимку ми зробили кілька кроків вперед, але їх виявилося недостатньо, щоб виявитися серед лідерів команд середньої групи. Боротьба дуже щільна - у вчорашній кваліфікації дві десяті розділили кілька позицій, і в гонці знову було щільно. Але це не виправдання, ми маємо досягати більшого. У нас є чітка мета - ми будемо прагнути швидше готувати такі оновлення машини».