• Renault розкриває ім'я свого нового преміального suv-купе: Rafale
  • Rafale натхненний історією Renault як виробника авіаційних двигунів у 1930-х роках
  • Renault має намір позиціонувати Rafale як новий еталон в сегменті D
  • Прем’єра абсолютно нового Renault Rafale відбудеться 18 червня на Паризькому авіасалоні
alt

Компанія Renault представила ім'я свого майбутнього високотехнологічного suv-купе: Rafale. Rafale поповнить лінійку автомобілів бренду, оснащених гібридними двигунами E-Tech і побудованих на платформі CMF-CD. Після 5-місного позашляховика Austral та 5- або 7-місного позашляховика Espace, абсолютно новий Rafale є новою візитівкою Renault, яка посилить його наступ у сегменті D.

Назва натхненна славетним минулим Renault у повітрі. Щоб побачити зв'язок між Renault та авіацією, потрібно повернутися в минуле, на початок 20-го століття. У той час Renault був першовідкривачем у виробництві двигунів внутрішнього згоряння для автомобілів, а також для поїздів і літаків. У 1933 році Renault поглинув іншого виробника, компанію Caudron, і створив компанію Caudron-Renault. Всі літаки були названі на честь характерного вітру. Відповідно, C460, одномісний гоночний літак, спроектований для встановлення рекордів, був перейменований на Rafale у 1934 році.

Renault відновлює зв'язок зі своєю історією та використовує легендарні риси Caudron Rafale у новому автомобілі вищого класу. Семантика вказує на вітер і відображає його певні риси на камуфльованому фасаді, який миттєво викликає асоціації з потужністю, зухвалістю, азартом і характером.

Світова прем'єра абсолютно нового Renault Rafale відбудеться на 54-му Паризькому авіасалоні в Ле-Бурже 18 червня цього року.

 

Повну історію назви можна прочитати тут: https://www.renault.ua/news/rafale-old-good-flagcar-crossover-coupe.html

 

ПРО RENAULT

Renault, історичний бренд мобільності та піонер електромобілів у Європі, завжди розробляв інноваційні транспортні засоби. Зі стратегічним планом "Відродження" Renault розпочала амбітну трансформацію, спрямовану на створення доданої вартості, рухаючись до більш конкурентоспроможного, збалансованого та електрифікованого модельного ряду. Її мета - втілити сучасність та інновації в технологіях, енергетиці та послугах мобільності в автомобільній промисловості та за її межами.