СЛІДОМ ЗА СИЛУЕТОМ НОВОГО AUSTRAL RENAULT ПУБЛІКУЄ ЕСКІЗНІ ЗОБРАЖЕННЯ САЛОНУ АВТОМОБІЛЯ. ДИЗАЙНЕРИ ДОДАЛИ МАКСИМУМ ЗУСИЛЬ, ЩОБ СТВОРИТИ ПРОСТОРНИЙ, ОРИГІНАЛЬНИЙ ІНТЕР'ЄР З БЕЗКОМПРОМІСНОЮ ЯКІСТЮ.

Працюючи над салоном нового Renault Austral, дизайнери Renault врахували всі ключові аспекти, що визначають привабливість автомобіля для клієнтів. Енергійний образ зовнішнього дизайну продовжений в інтер'єрі, він дарує відчуття комфорту та благополуччя та відрізняється безкомпромісною якістю в деталях. Крім того, в ньому максимально використовуються можливості мультимедійної системи OpenR.

 

ПРОСТОРИЙ МОДУЛЬНИЙ САЛОН

Салон нового Austral має характерний для кросоверів дизайн. Однак при першому ж погляді на центральну консоль стає зрозумілим, що це особливий автомобіль. Панель приладів виглядає вузькою і широкою, а завдяки тому, що вона заходить на двері, переднім пасажирам здається, що вони сидять у справжньому кокпіті. Високі дверні панелі також наголошують на відчутті безпеки. У дизайні домінують ламані лінії, які визначають динамічний вигляд автомобіля.

Салон Renault Austral має модульну архітектуру. У ньому передбачено безліч зон зберігання, починаючи з відсіку в широкому зсувному підлокітнику, який також спрощує управління мультимедійною системою OpenR Link. У консолі є дві місткі ніші, а також кишеня із бездротовою зарядкою для смартфона. Загальний об'єм всіх відсіків для зберігання у салоні нового Renault Austral перевищує 30 л.

Стеля і передні стійки оббиті тканиною з плямистим принтом, що посилює ефект кокона. Дизайнери приділили велику увагу комфорту сидінь: в Austral встановлені просторі, ергономічні та зручні крісла. На задньому ряду також багато вільного місця завдяки відсутності трансмісійного тунелю. Новий Renault Austral це універсальний автомобіль, тому диван можна зрушувати і складати кнопкою в багажнику. Крім того, спинки передніх сидінь звужуються у верхній частині, тому пасажирам спереду та ззаду краще видно одне одного і легше спілкуватися.

Агнета Дальгрен, директорка проектів Renault Design: «Під час роботи над салоном нового Renault Austral ми тримали в голові три головні теми: сприйняття простору, оригінальний дизайн та відчуття безпеки. Причому все це базувалося на високих стандартах якості. І ми пишаємося результатом: салон нового Renault Austral вийшов одночасно комфортним та технологічним. Ми ставили на чільне місце зручність пасажирів, тому намагалися оптимізувати простір, в якому вони, з одного боку, знаходяться разом, а з іншого — кожен має свою індивідуальну зону».

 

КОМФОРТ І ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ КОРИСТУВАЧА

У комфортному та приємному салоні Renault Austral пасажири можуть розслабитися та насолодитись усіма можливостями, які надає мультимедійна система OpenR з великим екраном. Він є центральним елементом салону, а також одним із найбільших екранів на ринку, одним із найоригінальніших і, безсумнівно, найзручнішим. За фактом, OpenR складається з двох розташованих буквою «Г» екранів панелі приладів і центральної консолі, загальна довжина яких становить 24,3 дюйма (площа 774 см2). Система має велику зону огляду, зручний і інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і підтримує сервіси, що підключаються. Через неї можна керувати практично всіма функціями автомобіля, тому решта салону має істотно менше кнопок та ручок.

У мультимедійній системі використовується пакет послуг Google Automotive Services. Завдяки сучасній яскравій матриці вдалося відмовитися від сонцезахисного елементу над панеллю приладів. Непомітні вертикальні вентиляційні отвори вбудовані в екран, а тонка рамка навколо нього ідеально підігнана до панелі. Рульове колесо має більш квадратну форму і зроблено плоским у центрі, це відкриває вільний огляд екрана щитка приладів, а значить, підвищує задоволення від водіння. Воно є невід'ємною частиною сенсорної та візуальної концепції салону.

У системі OpenR Link реалізовані новітні телекомунікаційні рішення, включаючи Android Auto та Apple CarPlay, а також є вбудований пошук від Google та сервіс «Google Карти». Графіка на екрані OpenR відображається дуже плавно і користуватися цією системою не складніше, ніж смартфоном. Для Renault це один з найбільших кроків уперед в сфері технічного обладнання на борту за останні кілька років.